S'ha produït un error en aquest gadget

dilluns, 26 de març de 2012

LLETRERA



“I les lletreres, de fulles petites i d'un verd molt clar, tiraven unes gotetes de llet quan arrancaves alguna fulla, com si foren maretes de criar” Carmelina Sànchez Cutillas

Xiclet de clorofil·la
o violència de verd
damunt l'argila.
Solitària Messalina
mare rotunda
de llet enganyosa,
glop de disseny
de butaques impossibles
d'ombrel·les estrafolàries,
 bressols d'erugues
i bregada feminista
 no estimada pels hòmens.

5 comentaris:

novesflors ha dit...

Estàs fet un poeta de la botànica :)

Andreu ha dit...

Sí, un amic fa les fotos i jo el poema. Un projecte col·laboratiu que es diu ara.

Noèlia ha dit...

els versos 'bregada feminista/ no estimada pels hòmens' m'és especialment important, perquè quan era xiqueta i anava pel camp, com sempre curiosa ficava els nasos i les mans per observar-ho tot i moltes voltes em vaig trobar la lletrera i amb la seua 'llet enganyosa' em feia lletja-o així al menys ho pensava jo. Sempre vaig pensar-en la meua ment de xiqueta amb molta imaginació, que jo no li agradava a aquesta planta que semblava per a mi bonica...

Andfreu ha dit...

LA lletrera sempre estava a banda de les altres herbes. No la podíem tocar.Ara he trobat que no és tan verinosa.

Hello! This is my professional blog. ha dit...

EI Andreu, sóc en Climent de Barcelona, he vist que t´has fet seguidor meu de twitter...on quasi mai entro.
Escriu-me al meu correu.
climent.goma@gmail.com
Espero saber de tu.
una abraçada ben forta,
Climent