S'ha produït un error en aquest gadget

divendres, 12 d’abril de 2013

SLAVOJ SISEK




El llibre que estic llegint aquests dies se m'està fent pesat. Gran part de l'atracció que Zîzêk exerceix en les seues actuacions en directe (o vistes a youtube), es perd en el diferit del text. Hi ha moments que la divagació és tan intensa que tinc tentacións sòlides de reballar-lo per la finestra. Ara bé, la intuïció que d'un moment a l'altre hi vindrà una revelació que em canviarà la percepció de les coses, em manté dret i alerta. “El Xinesos han canviat l'estratègia al Tíbet· diu, “ ara confien més en una colonització econòmica i ètnica que en la coerció militar”. I més endavant es pregunta “ No fan el xinesos igual que tots els governs “civilitzats”(les cometes són d'ell, la traducció de l'anglès meua), és a dir, respectar de manera “tolerant” allò que no es prenen seriosament mentre intenten contenir les seues conseqüències polítiques a través de la legislació?”.