TANCAT PER VANCANCES.




 


Tinc dues coses per celebrar: la primera que ha eixit el sol, la segona que comencen les vacances de Setmana Santa.  A vore si amb aquesta sobredosis de bones notícies se me'n va el refredat!. Enfront de casa han montat les paradetes de palmes d'Elx per al Diumenge de Rams. Això ja em transporta cap a les terres que em van vore nàixer.  Demà  me n'aniré al poble i segurament no penjaré res fins que no torne. Així que us deixe aquesta perla de despedida que ahir vaig estar una mica pesat amb tota això de la poesia.

Si ahir esmorzava amb el Bush – uf quin cosa!-, hui ho faig amb l'Obama i amb la seua reforma sanitària. Vorem com acaba. La victòria d'Obama era una utopia. Els Americans havien votat “en contra de”, i aquest home negre tenia carisma i va transmetre esperança. Quina imatge ara que arriba el Diumenge de Rams ( qui no estrena no té mans)!: Obama a cavall d'una burreta entra per les portes de Jerusalem/Washington i la gent l'aclama brandint palmes blanques lligadetes amb llacets blancs i rosa (segons les tendències sexuals de cadascú) amb els eslògans de Shell, Montsanto, les farmacèutiques, les companyies de segurs, Macdonalds, Nestle ( li tinc especial mania), la banca etc. D'ací no res el crucificaran. La civilització s'alimenta de sacrificis; després en fem una religió i hala! arreglat...a per un altre.

Comentaris

babelia ha dit…
Molt bones vacances, amic!!!
Amparo Ibáñez ha dit…
M'agradat molt el teu bloc, ara ja sé com enviar-te comentaris, així que de tant en tant, et deixaré la meua opinió.

Un beset molt gran.

Entrades populars d'aquest blog

Des d'Agost a Biar pel Maigmó. Passes, reductes i canvis en el paisatge.

Primeres comunions.

Primer dia de primavera.